Hos Solentro skapar man sin egen bok, fotobok, fotoalbum, bröllopsbok, examensbok, dopbok, minnesbok, bloggbok, avskedsbok, "min första bok" - enkelhet, kreativitet och skapande ligger i fokus när du gör din egen bok.

Solentro logga

SÅ HÄR GÖR DU EN EGEN BOK          BOKSTORLEKAR         BOKTYPER         LEVERANSTID         KONTAKT

Ett måste: En sommarbok!

Sommaren är här med allt vad det innebär. Har du längtat efter att kunna åka till
ditt favoritsommarställe eller att göra alla de aktiviteter som du endast kan göra
på sommaren? Dröm stort och fånga alla speciella sommarminnen och tryck
upp alla härliga foton i en vacker bok som du kan njuta av resten av livet.

Vad väntar du på? Gör det bästa av din sommar.

SKAPA DIN SOMMARBOK NU

SJÄLVPUBLICERING
NÄR DEN ÄR SOM BÄST

Möt en av våra storsäljare bakom boken ”Förlossning – bli en delaktig partner”.

”En av mina stora drivkrafter är att få göra skillnad och skapa nya möjligheter. Med min erfarenhet av att arbeta med blivande föräldrar så blev behovet av en förlossningsförberedande bok för partnern uppenbar. En stor lucka på marknaden där efterfrågan fanns både inom professionen men framförallt hos blivande föräldrar.

Jag skrev ett bokkontrakt med ett förlag och var helt överlycklig! Började arbeta med en redaktör och precis när boken var helt färdig kom pandemin och utgivningen skulle bli fördröjd i upp till två år.

Jag var ju helt redo att krysta och valde därför att bryta kontraktet med förlaget och hittade Solentro som erbjöd precis det jag behövde för att äntligen få möta min tryckta bebis. Jag kan i efterhand se att detta var det bästa för mig. Jag har redan ett varumärke, mina försäljningskanaler är givna. Det jag behövde var ett proffsigt utseende och att hamna i kanaler där böcker säljs. 5 månader efter utgivning kan jag se att boken sprids precis så som jag önskade!”

Vill du också ge ut din egen bok? Läs mer om det här!

KÖP BOKEN HÄR

PODDTIPS

Tobias Schildfat, VD för Solentro, har blivit intervjuad i podden Autopilot om bland annat effektiva processer och hur enkelt det kan vara att göra en egen bok.

MÅNADENS TIPS

EGEN BAKGRUND

Använd ett foto som bakgrundsbild på ett uppslag eller enskilda sidor. Ladda upp din utvalda bakgrundsbild, gå till ”Egen bakgrund” och dra bilden till ett uppslag eller en sida.

Därefter kan du använda våra sidmallar för att lägga till text och bilder ovanpå bakgrundsbilden och designa boken precis hur du vill.

@adaelizabethrose

#SOLENTROSTORY

"Tiden går och vi förändras men våra minnen… finns kvar för evigt!

Den här fotoboken från Solentro är så vacker och innehåller alla våra foton av vår Ada från förlossningen tills att hon är 18 månader. Den var superenkelt att göra och kvalitén på bilderna är helt fantastisk. Tack Solentro för att ni hjälpte oss att skapa den här underbara boken av de första ett och ett halvt åren av Adas liv."

❗OBS

Ett nytt betalningsdirektiv PSD 2 (Payment Service Directive 2) innebär att alla digitala betalningar nu ska ske med tvåfaktorsautentisering, detta innebär att du som kund måste kunna legitimera dig vilket kan komma att komplicera transaktionen. Detta ligger utanför vår kontroll eftersom det har att göra med kortutgivaren och/eller din bank. Betalningstjänsteföretagen gör sitt yttersta för att förenkla och göra betalningar via webben så smidiga som möjligt för alla konsumenter på olika enheter.

Trustpilot

Levernstid

Leverans:
Cirka 1-2 veckor

1/2 priset!

Beställ mer än 1 exemplar av samma bok*

Få en bok gratis

Få en GRATIS bok: Bjud in en vän**

Hampus Schildfat

Grundare

Tobias Schildfat

Grundare

Somriga hälsningar från alla oss på Solentro ☀️

FÖLJ OSS PÅ

FacebookInstagramYouTube

Hos Solentro skapar man sin egen bok, fotobokfotoalbumbröllopsbokexamensbok (yearbook), dopbokminnesbok,
bloggbokavskedsbok, "min första bok", projektarbetefödelsedagsbokABC-bokkokbokegenutgivningsjälvpublicering.
- Enkelhet, kreativitet och skapande ligger i fokus hos Solentro när du gör din egen bok eller fotobok.

Du får detta nyhetsbrev eftersom du är kund eller kontohavare hos Solentro.

* ½ priset! Beställ mer än 1 exemplar av samma bok så får du alla efterföljande böcker för halva priset i samma beställning! (OBS! Gäller ej BASIC där rabatten redan är inräknad i mängdbeställningen.). Obs! Gäller ej beställningar via Solentro app.

** Bjud in en vän och så fort som en av dem har använt sitt presentkort kommer du att få en bok eller fotobok gratis. Rabatten på 339 kr gäller endast böcker från ditt bokkonto och kan inte kombineras med andra erbjudanden, frakt tillkommer. Prisexempel: Maxi hårdband, 20 sidor, ordinarie pris 339 kr. Rabatten gäller för den första boken och du behöver inte beställa mer än en bok. Du kan addera fler sidor, byta bokstorlek eller boktyp och givetvis beställa fler böcker – du betalar endast eventuella mellanskillnaden. Obs! Gäller ej beställningar via Solentro app.